KSAKN 2020 – Informacje

Referaty

Referaty powinny trwać 20 min – włącznie z pytaniami (18 min wykładu + 2 min pytań). Ze względu na okoliczności uczestnicy będą musieli prowadzić referat z własnego komputera lub innego urządzenia zdolnego do strumieniowania prezentacji przez wskazaną przez organizatorów aplikację. Niesie to za sobą jednak naturalną korzyść, polegającą na braku odgórnych ograniczeń co do formatu plików.

Sesja posterowa

Przewidujemy przeprowadzenie sesji posterowej, w trakcie której osoby przygotowujące plakaty będą mogły krótko zaprezentować swoją pracę. Każdy poster zostanie udostępniony na naszej stronie internetowej. Prosimy o przesyłanie plakatów w formacie .pdf najpóźniej do 20 V.
Dla każdego autora posteru zostanie stworzony kanał tekstowy oraz głosowy w aplikacji Discord (patrz „Przerwy kawowe – Discord„). Pytania tekstowe będzie można zadawać w ciągu całej konferencję. Dodatkowo zostanie wyznaczony termin przeznaczony na dyskusję dotyczącą posterów w dedykowanych kanałach głosowych.

Abstrakty

Prosimy o przesyłanie abstraktów zarówno referatów, jak i abstraktów posterów, drogą mailową (knastr@astrouw.edu.pl lub s.wolf@student.uw.edu.pl), bezpośrednio w mailu lub w załączniku – najpóźniej do 15 V.

Sesje referatowe – Cisco Webex

Sesje referatowe będą odbywały się przez aplikację CiscoWebex. Linki do spotkań udostępnimy drogą mailową. Zachęcamy Was do wcześniejszego zainstalowania i zapoznania się z nią w celu ograniczenia problemów technicznych. Narzędzie to umożliwia udostępnianie ekranu, z czego korzystać będą prelegenci w celu wyświetlenia swoich prezentacji. Dostępny jest tam również czat oraz opcja podniesienia ręki – będą to szczególnie ważne funkcje w czasie pytań do referatów.

Po dołączeniu do spotkania należy poczekać na autoryzację przez hosta (jednego z organizatorów). Dostęp będzie możliwy tylko przez osoby zarejestrowane na konferencję. Zwracamy się z prośbą o użycie pełnego imienia i nazwiska w celu ułatwienia nam identyfikacji uczestników.

Przerwy kawowe – Discord

Wiemy, że jednym z ważniejszych aspektów konferencji jest nawiązywanie nowych znajomości. Większość debat prowadzona jest poza sesjami referatowymi, w trakcie przerw kawowych. Natura naszej tegorocznej konferencji zmusza nas do zastosowania nowych rozwiązań. Do celów „social networkingu” skorzystamy z aplikacji Discord. Gorąco zachęcamy wszystkich uczestników do zapoznania się z nią przed rozpoczęciem konferencji.

Przed rozpoczęciem konferencji prześlemy Wam link do serwera założonego w owej aplikacji. Znajdziecie tam zarówno kanały głosowe, jak i tekstowe. Poniżej zamieszczamy listę kanałów i ich przeznaczenie.

  • ogłoszenia – Kanał tekstowy, na którym mogą publikować wyłącznie organizatorzy. Będą tam zamieszczane bieżące informacje.
  • pytania-do-organizatorów – Kanał tekstowy gdzie możecie wysyłać do nas pytania. Zachęcamy jednak do wcześniejszego zapoznania się z informacjami znajdującymi się na kanale „ogłoszenia” oraz na naszej stronie internetowej.
  • kontakt z organizatorami – Jest to kanał głosowy, w którym będziemy rozwiązywać bardziej złożone problemy pojawiające się w kanale „pytania-do-organizatorów”.
  • Kanały w kategorii „przerwa kawowa” – Znajdują się tutaj kanały do rozmów w trakcie przerw kawowych. Owa sekcja umożliwia prowadzenie kilku niezależnych rozmów jednocześnie. Zachęcamy, aby w trakcie przerwy kawowej, prelegenci, którzy wygłaszali swoje referaty przed ową przerwą, korzystali z różnych kanałów. Pozwoli to pozostałym uczestnikom na swobodne zadawanie pytań do wykładu.
  • Kanały w kategorii „sesja posterowa” – W tym miejscu zostaną stworzone kanały dedykowane każdemu posterowi. Będą one dostępne przez cały okres trwania konferencji. Tutaj możecie kierować pytania tekstowe do autorów danego postera. Znajdują się tam również trzy kanały głosowe gdzie będziecie mogli przekierować bardziej skomplikowane dyskusje.

  • Program Discord umożliwia również wywoływanie użytkowników używając symbolu @ (wzmianka). Dany użytkownik otrzyma wówczas powiadomienie i zostanie odesłany do konkretnego kanału tekstowego. Możecie z tego korzystać, aby poinformować organizatorów o powstałym problemie bądź np. zwrócić uwagę autora posteru na zadane do niego pytanie. Możliwe jest również wywołanie wszystkich organizatorów jednocześnie używając: @organizatorzy . Zwracamy się jednak z prośbą o nienadużywanie tej funkcji.

    Apelujemy o użycie pełnego imienia z nazwiskiem, jako pseudonimu. Użytkownicy, których nie będziemy mogli zidentyfikować będą usuwani z serwera.

    Szczegółowa instrukcja obsługi Discord w .pdf

    Komitet Organizacyjny

    Stefania Wolf (s.wolf@student.uw.edu.pl)
    Cezary Turski
    Maksymilian Suwara
    Piotr Trzcionkowski
    Damian Kawka